Bel ons: 020-6323944

Dragne Maria Catalina

Tandarts

Ons team

Het team van Tandartspraktijk De Noorderboog bestaat uit twee tandartsen, twee assistenten en een mondhygiëniste. Alle tandartsen die bij ons werken hebben een BIG-registratie. Daarnaast vinden wij dat iedereen met evenveel zorg en kwaliteit behandeld moet worden en werken wij alleen met mensen die door ons eerst getest zijn op zowel hun bekwaamheid als tandarts als op hun interactie met mensen uit verschillende culturen.
Sonja_Nahavandian

Mondhygiëniste

Wat doet de mondhygiënist?

De taken die de mondhygiënist uitvoert zijn in eerste instantie gericht op de preventie het voor-komen van cariës (gaatjes in tanden en kiezen) en tandvleesaandoeningen. Daarnaast voert de mondhygiënist ook curatieve taken uit (= gericht op genezing), zoals het behandelen van tandvleesaandoeningen. Voor meer informatie over Sonia kunt u ook op haar eigen webpagina kijken.

Wij bieden kwaliteit

Assistente

Wij willen het beste voor u en dat betekent niet per definitie ook het duurste. Samen met u bekijken wij welke mogelijke behandelingen er zijn voor uw klachten of aandoening en zoeken gezamenlijk naar de juiste oplossing. Daarnaast zoeken we samen met u naar de juiste balans in prijs en kwaliteit. Zo bieden we altijd een optimale oplossing voor uw gebit en uw portemonnee.

Klachten

Ook al doen wij ons werk met veel zorg en deskundigheid, toch kan het zijn dat u niet tevreden bent. Kom dan bij ons langs en bespreek uw klachten, de kans is groot dat we er samen uit komen. Wij zijn lid van Associatie Nederlandse Tandartsen en volgen de klachtenprocedure van ANT. Voor meer informatie: www.ant-online.nl. [category_latest_post category="doctors" items="4" post_title_class="title_pink2" space_thin="1"]

No comments yet.

Add a comment