Preventieve tandheelkunde

De uitspraak “voorkomen is beter dan genezen” is iets wat centraal staat in onze praktijk. Daarom is het geadviseerd om 2x per jaar een afspraak te maken.

Preventieve tandheelkunde

Wij helpen u bij het onderhoud van uw gebit en daarbij proberen we natuurlijk te voorkomen dat u last krijgt van tanderosie, slechte adem, gevoelige tanden en teruggetrokken tandvlees.

Hiervoor kijken wij niet alleen of u gaatjes hebt maar onderzoeken we ook de conditie van uw tandvlees en het kaakbot. Ook maken we regelmatig röntgenfoto’s en meten we de tandvleesplooien om zo een beter overzicht te krijgen van de situatie in uw mond.

Dit zorgt ervoor dat we tijdig kunnen ingrijpen en vaak ook complicaties door een infectie of een tandvlees ontsteking kunnen voorkomen

De uitspraak “voorkomen is beter dan genezen” is iets wat centraal staat in onze praktijk. Het is -ondanks dat het misschien overdreven lijkt- belangrijk om toch twee keer per jaar die controle afspraak te maken en bij de mondhygiënist langs te gaan. Zo kun je tot late leeftijd plezier hebben van je eigen gebit!

Lees hier meer tips over mondgezondheid

Inschrijven als nieuwe patiënt doet u hier!

Ons team van ervaren tandartsen en mondhygiënisten staan klaar om u te helpen.

Bij elke behandeling nemen we de tijd en hebben we persoonlijke aandacht voor u. We vinden het belangrijk dat u zich op uw gemak voelt.

Zo zorgen we dat u met een stralende glimlach naar buiten loopt.

Nieuwe patiënten zijn welkom